طراحی اصولی افزایش بازدید ، بازخورد و فروش را به همراه دارد
سه اصل
– ترغیب به وارد شدن
– پلان قوی و کنترل ترافیک
– برند سازی مشخص
همیشه باید در طراحی و اجرای مغازه یا فروشکاه مورد توجه قرار بگیرد.
رفتارشناسی مشتری و جایگاه اجتماعی آنها یکی از اولین سرفصل های مطالعات پروژه است. بعضا دیده شده که فروشگاه های بسیار مجلل در مناطق متوسط و یا سطح پایین جامعه راه اندازی شده اند که حتی مشتری جرات ورود به آن رو هم نداشته اند. در کل میتوان گفت فاز مطالعاتی در ابتدا و سپس مهندسی ترافیک و پس از آن زیبایی شناختی را میتوان سر لوحه انجام این چنین پروژه هایی دانست.